Jak używać lokalnych słów kluczowych, aby uzyskać wyższą pozycję w Google?

Jak znaleźć i wykorzystać słowa kluczowe, aby zwiększyć swoje lokalne rankingi wyszukiwania? Tutaj dowiesz się, jak dobrze dobierać słowa kluczowe. Czy wiesz, że 76% osób, które wyszukują pobliską firmę na swoich smartfonach, odwiedza ją w ciągu jednego dnia?

 

Albo że 28% tych wyszukiwań kończy się zakupem? Na tym polega siła lokalnego SEO – i badania lokalnych słów kluczowych. Wybór odpowiednich słów kluczowych dla Twojej firmy może pomóc Ci poprawić pozycję w rankingu konkurencyjnych słów kluczowych związanych z Twoim produktem i branżą. Chociaż lokalne wyszukiwania mogą przynieść mniejszą liczbę wyszukiwań, bardziej chodzi o zamiary i generowanie ruchu gotowego do konwersji.

 

Musisz ułatwić konsumentom znalezienie Twojej lokalnej firmy w Google i innych wyszukiwarkach. Jak więc znaleźć i wykorzystać słowa kluczowe, aby zwiększyć swoje lokalne rankingi wyszukiwania?

Lokalne badanie słów kluczowych

Najpierw musisz wiedzieć, które zapytania pomagają ludziom znaleźć Twoją firmę. Optymalizacja witryny będzie znacznie prostszym zadaniem, gdy poznasz słowa kluczowe, na które się pozycjonujesz. Następnie możesz skoncentrować swoje wysiłki na innych odpowiednich słowach kluczowych.

Na przykład, jeśli Twoja piekarnia ma już dobrą pozycję w rankingu [piekarnia Warszawa], możesz zająć się innymi wyszukiwanymi hasłami. Możesz skierować swoją uwagę na ranking wyszukiwań takich jak [piekarnia Warszawa] lub [najlepsza piekarnia w Warszawie]. Poprawiając wyniki wyszukiwania innych powiązanych fraz, zwiększasz zasięg do większej liczby potencjalnych klientów.

Co badać

Podczas badania lokalnych słów kluczowych możesz korzystać z narzędzi, takich jak Planer słów kluczowych Google, Semrush itp., aby pozyskać dane o liczbie operacji wyszukiwania dla Twojej lokalizacji. Nie ograniczaj się tylko do swojej lokalizacji.

Rozszerz wyszukiwanie, aby uwzględnić pobliskie, odrębne lokalizacje. Na przykład możesz rozszerzyć wyszukiwanie z [najbardziej ekskluzywne winnice napa], aby uwzględnić także [jedzenie i wino dobieranie napa] i [najlepsze wycieczki po winnicach Ameryki Południowej].

Takie dane o liczbie wyszukiwań dla określonych obszarów mogą wydawać się niewielkie. Ale łącznie takie dane mogą zapewnić rozsądną ilość ruchu o dużym zamiarze zakupu. Tylko nie oddalaj się zbyt daleko od swojej aktualnej lokalizacji.

Dodatkowo powinieneś zbadać, jakie kroki podejmują Twoi konkurenci, aby uzyskać lepszą pozycję w wyszukiwaniach lokalnych. Wprowadź adres URL ich strony kontaktowej do Planera słów kluczowych Google. W ten sposób możesz pozyskać słowa kluczowe, które Google najprawdopodobniej kojarzy z ich działalnością. Pracuj nad kierowaniem tych słów kluczowych, aby uzyskać przewagę konkurencyjną.

Wybieranie lokalnych słów kluczowych do użycia

Google pracuje nad tworzeniem bardziej zlokalizowanych wyników wyszukiwania. Kilka lat temu wyszukiwarki w Arizonie dawały takie same wyniki, jak w Kalifornii. Dzisiaj Google stosuje bardziej lokalne podejście do rankingu wyników wyszukiwania. Faworyzuje firmy, które mają lokalną wizytówkę w pobliżu osoby przeprowadzającej wyszukiwanie.

Oznacza to, że lokalne firmy powinny być w stanie pozycjonować się pod kątem znacznie bardziej konkurencyjnych i ogólnych zapytań z intencją lokalną, takich jak [piekarnia] lub [kwiaciarnia]. Jednak lokalne firmy nadal borykają się z dużą konkurencją o mniejszą powierzchnię. Ukierunkowanie lokalnej gry SEO jest absolutnym priorytetem, jeśli chcesz zdobyć jedno z tych trzech najlepszych miejsc.

Jak wybrać właściwe lokalne słowa kluczowe

Teraz, gdy omówiliśmy znaczenie słów kluczowych i rolę lokalizacji wyszukiwania, jak wybrać właściwe słowa kluczowe? Oto trzyetapowe podejście, które może pomóc w badaniu lokalnych słów kluczowych.

1. Wykorzystaj słowa kluczowe branży

Twoim celem jest zidentyfikowanie często używanych wyrażeń, których ludzie będą używać do wyszukiwania Twojej firmy.

Pierwszym krokiem jest zidentyfikowanie słów lub wyrażeń, których używają ludzie opisując Twoje produkty lub usługi. Postaw się na ich miejscu. Zastanów się, co wpisaliby w wyszukiwarkach, aby znaleźć firmę taką jak Twoja.

Przeprowadź burzę mózgów i opracuj listę lokalnych słów kluczowych i fraz, które są odpowiednie dla Twojej branży. Ta lista stanowi podstawową podstawę Twoich głównych badań nad słowami kluczowymi.

Na przykład jako piekarnia Twoja lista może zawierać terminy takie jak:

  • ·         Bagietki.
  • ·         Torty weselne.
  • ·         Ciasta.
  • ·         Desery.

2. Użyj modyfikatorów słów kluczowych

Następnym krokiem do znalezienia właściwych lokalnych słów kluczowych jest opracowanie modyfikatorów, których ludzie będą używać w swoich wyszukiwaniach. Modyfikatory zawierają słowa, których można użyć do opisania wydarzenia, jakości, rodzaju produktu lub innych powiązanych słów.

3. Zbadaj lokalne słowa kluczowe

Chcesz zidentyfikować słowa kluczowe dla lokalnego SEO, które odnoszą się do Twojej lokalizacji geograficznej.

Rozważ różne lokalizacje i obszary, które obsługujesz oraz skąd pochodzą Twoi klienci. Jeśli masz usługę dostawy, uwzględnij te nazwy obszarów, hrabstw, miast itp. w swoich postach na blogu i treści witryny.

Ludzie zazwyczaj najpierw szukają firm w pobliżu. Wybierając te lokalne słowa kluczowe, uwzględnij, gdzie mieszka lub pracuje Twoja docelowa grupa odbiorców.

Na przykład kwiaciarnia może kierować reklamy na słowa kluczowe, takie jak:

  • Najlepsza kwiaciarnia w Durham.
  • Egzotyczne kwiaciarnie na terenie RDU.
  • Kwiaciarnia w pobliżu Hillsboro Road, Durham.

Jak zdobyć przewagę w lokalnej grze SEO

Świat lokalnego SEO nieustannie się zmienia, ale istnieje kilka sprawdzonych sposobów, aby wyprzedzić konkurencję i zapewnić sobie najwyższą pozycję.

Oto kilka wskazówek na przyszłość.

1. Google Moja Firma

Nie sposób wystarczająco podkreślić, jak ważne jest posiadanie wizytówki Google Moja Firma . Lokalne firmy mogą wykorzystać Google Moja Firma do ulepszenia strategii SEO opartej na lokalizacji. Ponadto Google używa informacji z Google Moja Firma na potrzeby Grafu wiedzy Google. Baza informacji przechowywanych w Google Moja Firma usprawnia wyszukiwanie lokalne.

 

2. Treść z lokalnym skupieniem

Obszerne, miejskie i informacyjne treści są absolutną koniecznością.

Treść może przybrać formę lokalnych promocji, wiadomości i trendów branżowych w zależności od branży i niszy. Ważną rzeczą jest pisanie przydatnych treści, których szukają miejscowi.

3. Cytaty

Kluczowym elementem każdej strategii SEO są linki i wzmianki o marce. Zarówno linki, jak i wzmianki dodają wiarygodności Twojej lokalnej firmie, ponieważ ludzie cytują Cię w swoich treściach.

Lokalne katalogi, takie jak Yelp, Google Listings, a nawet lokalna izba handlowa, mogą pomóc w zbudowaniu silnego lokalnego profilu linków. Podczas gdy wzmianki o marce na stronach z recenzjami, takich jak Yelp, Mapy Google, Facebook i witryny wysokiej jakości, również zapewniają silne sygnały SEO.

4. Recenzje

Wiedz, że 88% ludzi prawdopodobnie ufa recenzjom online tak samo, jak ufa osobistym rekomendacjom od rówieśników.

Chociaż chcesz mieć więcej pozytywnych niż negatywnych recenzji , trudność polega na pozyskiwaniu recenzji. Zachęć swoich klientów do dzielenia się swoimi doświadczeniami z Twoją firmą.

5. Monitorowanie wyników

Podobnie jak w przypadku każdej strategii marketingowej, monitorowanie wyników jest kluczowym elementem procesu.

Bez monitorowania swoich wyników nie będziesz wiedział, czy któryś z twoich wysiłków się opłaca. Śledź, czy słowa kluczowe, na które kierujesz reklamy, poprawiły Twoje lokalne rankingi.

Wniosek

Mamy nadzieję, że ten rozdział pomoże ulepszyć lokalną strategię słów kluczowych. Zawsze pamiętaj o lokalnych słowach kluczowych podczas pracy nad wszystkimi inicjatywami SEO. Te lokalne słowa kluczowe znacznie ułatwią Ci pojawienie się w lokalnym pakiecie Google – i pomogą konsumentom znaleźć Cię w momencie, gdy będą Cię potrzebować.